سرویس ویژه خدمات از راه دور – BYD Remote PM Service

  • هدف از اجرای این طرح، ایجاد امکان انجام سرویسهای دوره ای عادی برای خودروهای BYD مشتریانی است که بعلت بعد مسافت تا نمایندگیهای مجاز کارمانیا ، امکان مراجعه منظم به نمایندگی را نخواهند داشت و بالطبع گارانتی خودروی آنها باطل خواهد شد. در صورت اجرای صحیح مفاد فنی این طرح توسط مشتری، ضمن ایجاد آسایش برای مشتریان محترم کارمانیا در سراسر کشور، وضعیت فنی خودروی آنها تحت کنترل اداره مرکزی خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا بوده و پوشش گارانتی برای خودرو مذکور حفظ خواهد شد.
  • این سرویس فقط مخصوص انجام سرویسهای دوره ای عادی بوده و سرویسهای اصلی (شامل سرویس اولیه رایگان، سرویس 25 هزار، 50 هزار ، 60 هزار، 75 هزار و 100 هزار) را شامل نمی شود و مشتری موظف است برای انجام این سرویسها جهت جلوگیری از ابطال گارانتی خودرو ، حتماً به نمایندگی مجاز مراجعه نماید.
  • این سرویس ویژه زمان محدودی داشته (تا زمان راه اندازی نمایندگی در استان/شهر مربوطه) و  مخصوص مشتریان محصولات شرکت خودروسازی کارمانیا است که تا این تاریخ در شهر محل اقامتشان، نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش کارمانیا تاسیس نگردیده است.
  • مشتریان محترم که متقاضی این سرویس ویژه هستند باید ضمن تماس با واحد خدمات پس از فروش از طریق کانال تلگرامی خدمات پس از فروش @karmaniaaftersales یا ایمیل ASD@karmania-auto.ir درخواست خود را اعلام و مدارک ذیل را جهت بررسی و احراز ارسال نمایند:
  • نام و نام خانوادگی مالک – شماره تماس و آدرس دقیق پستی
  • اسکن کارت ملی
  • اسکن کارت سبز خودرو
  • اسکن کارتکس
  • اسکن برگه گارانتی (روی صفحه)
  • اسکن قبض برق یا آب یا اجاره نامه به نام مالک خودرو

 

بعد از تایید واحد خدمات پس از فروش ، مبلغ قطعات لازم برای انجام سرویس دوره ای، بصورت فاکتور فروش برای مشتری ارسال و پس از واریز وجه توسط مشتری به حساب شرکت خودروسازی کارمانیا و تایید پرداخت وجه، ظرف 4 روز کاری قطعات لازم به همراه اصل فاکتور فروش به آدرس اعلام شده توسط مشتری ارسال خواهد گردید. (هزینه ارسال بصورت پس کرایه و بر عهده مشتری می باشد)

مشتری محترم موظف است به یکی از مراکز معتبر سرویس در شهر خود مراجعه و اقدام به انجام سرویس دوره ای طبق دستور العمل فنی شرکت نماید. بعد از انجام سرویس، مشتری موظف است فاکتور مرکز سرویس را به نشانه انجام سرویس برای واحد خدمات پس از فروش کارمانیا ارسال نماید.

بمحض دریافت فاکتور انجام سرویس توسط واحد خدمات پس از فروش، مدارک پذیرش در نرم افزار جامع خدمات پس از فروش ثبت و در سوابق سرویسهای خودرو لحاظ خواهد شد.

  • تصمیم گیری در خصوص انجام "سرویس ویژه خدمات از راه دور   “BYD Remote PM Service منوط به فاصله محل سکونت مشتری از نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش مجاز کارمانیا، احراز وضعیت گارانتی خودرو و احراز مدارک ارسالی توسط مشتری خواهد بود.
  • برای هر بار سرویس ‌ ، مشتری باید درخواست جدیدی به واحد خدمات پس از فروش ابلاغ نماید و فقط قطعات لازم برای انجام همان سرویس برای مشتری ارسال خواهد شد. (ارسال مدارک لازم جهت احراز مالکیت و سکونت برای بار اول کافیست)
  • کلیه هزینه های ارسال قطعات لازم برای سرویس بر عهده مشتری می باشد.
  • چنانچه بعلت عدم مهارت سرویس کار مربوطه در خصوص نحوه انجام سرویس و تعویض روغن و قطعات مصرفی، سیستمهای مرتبط با این سرویسها دچار نشتی، خرابی و هرگونه مشکل اساسی گردد، هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت خودروسازی کارمانیا نخواهد بود و مشتری حق هرگونه اعتراض را از خود سلب خواهد نمود. همچنین سیستمهای مربوطه از پوشش گارانتی خارج خواهند شد.

بعد از تاسیس نمایندگی در حوزه سکونت مشتری، امکان ادامه استفاده از سرویس ویژه خدمات از راه دور  وجود نخواهد داشت.