معرفی واحد خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا

در دنیای مدرن امروزی، باور ما بر این است دوره فروش محوری تمام شده است و استراتژی مشتری محوری و ارائه خدمات فراتر از انتظار مشتریان ؛ خدماتی که مشتریان انتظار دریافت آن را از سازمان ندارند؛ می‌تواند نگاه مشتریان را نسبت به سازمان تغییر داده و موجب افزایش و توسعه سهم بازار شود.
 واحد خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی کارمانیا هم زمان با تاسیس این شرکت خودروسازی، به عنوان یکی از اصلی ترین ارکان توسعه اعتبار برند BYD و محصولات با کیفیت آن شروع بکار نموده و با بکار گیری پرسنل و کارشناسان مجرب و خبره ، فعالیتهای خود را با هدف تشکیل و توسعه زیرساختهای لازم جهت ارائه خدمات باکیفیت و عملکردی درخور محصولات تولیدی این شرکت سازماندهی نموده است.

رویکرد این واحد، تجهیز ادوات و امکانات شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور به بالاترین استانداردهای جهانی سرویس و تعمیرات، نظارت مستمر بر عملکرد نمایندگیهای مجاز و ارتقاء روزافزون کیفیت ارائه خدمات و پشتیبانی فنی و در نهایت دستیابی به حداکثر رضایتمندی مشتریان از طریق ارتباط مستقیم و موثر با مشتریان، شناسایی خواسته ها آنها و توجه ویژه به انتقادات و پیشنهادات استفاده کنندگان نهایی از محصولات خودروسازی کارمانیا میباشد.

واحد خدمات پس از فروش کارمانیا از زیر مجموعه های ذیل تشکیل شده است:

  • واحد آموزش فنی
  • واحد قطعات یدکی و لوازم جانبی
  • واحد پشتیبانی فنی
  • واحد گارانتی
  • تعمیرگاه مرکزی