تاریخچه شرکت خودروسازی کارمانیا

شرکت خودروسازی کارمانیا یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه کرمان خودرو، در سال 1386 تاسیس شد. این شرکت، با هدف اصلی راه‌اندازی و توسعه خطوط پیشرفته تولید خودرو سواری از برندهای معتبر جهانی و ایجاد اشتغال در منطقه بم فعالیت می‌کند.

سالن‌های تولید این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی ارگ بم، واقع شده است و به عنوان یکی از قطب‌های اشتغال‌زایی، نقش موثری در استان کرمان دارد. نام این شرکت خودروسازی از نام باستانی کرمان، که کارمانیا بوده، برگرفته شده است و معنای آن محل تلاش و کار و سازندگی است.

تمرکز اساسی خودروسازی کارمانیا، بر تنوع، کیفیت محصولات، خدمات پس‌از فروش و رضایت مصرف‌کنندگان است. فروش خودرو برای کارمانیا همچون خلق ارزش‌های برتر برای مشتریان و ایجاد ارتباطی بلندمدت براساس اعتماد است.

خودروسازی کارمانیا بر احترام به همه افراد و ارائه پاسخ به مشکلات آنان تأکید دارد و همواره تلاش می‌کند این اصل را با تعریف و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، پیشرفت در چارچوب استانداردهای زیست‌محیطی و استفاده از دانش، فناوری و تحقیق اعتلا بخشد. برآورده کردن نیاز مشتریان، شامل خدمات پس از فروش، تنوع در تولید و عرضه محصولات با قیمت مناسب از اصلی‌ترین تعهدات کارمانیا به ذی‌نفعانش است.

نیروی انسانی با ارزش‌ترین سرمایه این شرکت و عامل توسعه آن است. کارمانیا می‌کوشد، حفاظت از این سرمایه و رشد آن را در بستر آموزش و یادگیری مداوم ممکن سازد.

 

چشم انداز و ماموریت

ما به عنوان یک تولید کننده خودرو با تمرکز بر تنوع محصولات، مشتری و زنجیره ی تامین خود، تعریف جدیدی از مشتری مداری ارائه کرده و مرزهای کیفیت را گسترش می دهیم. ما با ورود به بازار کشور درک صحیحی از خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود، به گونه ای که تا به حال در کشور و در این صنعت تجربه نکرده اند، ایجاد می کنیم. برای ما فروش خودرو آغاز رابطه ای بلند مدت، صمیمی و مسئولانه با خریدار است و این مهم را با تکیه بر نیروی انسانی خود به عنوان اصلی ترین داراییمان و ایجاد محیطی جذاب، صمیمی، شفاف و پرانگیزه و احترام در کار به دست می آوریم. ما برپایه حرف ها و قول های خود عمل می کنیم و با استفاده از ساختاری پویا، جوان و بروز و حفظ دانش سازمانی و حفاظت و انتقال آن این فاصله را پر می کنیم. مشتریان ما ارزش وجودی ما هستند و ما با تعهد به کیفیت، حق انتخاب و خدمات پس از فروش، خود را جزو انتخاب های برتر آن ها قرار می دهیم.

 

ارزش های بنیادین

  • اخلاقیات: برای ما اخلاقیات نقطه ی شروع و آغاز کارهاست و تمام ارزش کار خود را در حفظ و تکیه بر آن ها میبینیم. رفتار مسئولانه، عمل به قول ها و تعهدات، مسئولیت های اجتماعی و شفافیت در فعالیت ها، برای ما اهدافی نیستند که بخواهیم به آن ها برسیم، بلکه این ها هویت وجودی ما و انگیزه ی انجام کار هستند.
  • تکیه بر بهترین تیم: ما اعتقاد داریم نیروی انسانی با ارزش ترین سرمایه ی ما است. ما با جذب و به کارگیری بهترین نوابغ برای فعالیت ها، این سرمایه را توسعه داده و با به کارگیری تیم های کاری برای شعار "ما می توانیم" و ایجاد محیطی قابل اعتماد، باز، تیمی و تکیه بر سلامت جسمی و روانی در بستر یک تعامل دوطرفه از این سرمایه حفاظت میکنیم. ما بر احترام به همه افراد و ارزش گذاری برای تنوع تاکید داشته و این مهم را در بستر رشد و یادگیری مداوم همگانی اعتلا می بخشیم.
  • توسعه پایدار: ما با نگاهی آینده نگر و تعهد به جامعه و نسل های آینده همواره به بهترین راه پیشرفت در چارچوب استانداردهای زیست محیطی و اجتماعی و مصرف بهینه و بجا از منابع موجود فکر کرده و پایداری رشد خود را در گذر کردن از مرزهای زمان و ارائه خدماتی پایدار و قابل استفاده برای نسل های آتی می بینیم.
  • خلق ارزش برای مشتری: ما اعتقاد داریم ماهیت وجود ی ما وابسته به مشتریان ما است. ما با ایجاد یک رابطه ی بلند مدت و تعاملی دوطرفه با مشتریانمان و پاسخگو بودن در برابر آن ها، مجموعه ای قابل اطمینان را ایجاد کرده و به آن ها کمک می کنیم تا رفاه بالاتری را تجربه کنند. ما با ایجاد قیمت مناسب و ایجاد تنوع در تولید و عرضه ی محصولات مان مجموعه ای حداکثری از نیازهای مشتریان مان را پوشش داده و همواره سودآوری خود را در ایجاد ارزش بیشتر برای آن ها می بینیم.
  • دانش محوری: ما به دانش و فناوری به عنوان یکی از بزرگترین مزیت های رقابتی خود نگاه می کنیم. ما با انتقال، تولید و استفاده از دانش و فناوری روز از این مزیت حفاظت کرده و آن را توسعه می دهیم. ما با ایجاد رابطه ای مستمر و دوطرفه با دانشگاه ها، نهادهای علمی و صاحبان تحقیق و استفاده از استانداردها و یافته های تجربی موجود مشکلات را رفع کرده و همواره خود را پیشرو این رقابت نگه می داریم