دومین دوره تخصصی مشتری‌‌مداری در شرکت خودروسازی کارمانیا برگزار گردید

دومین دوره تخصصی مشتری‌‌مداری در شرکت خودروسازی کارمانیا برگزار گردید

دومین دوره تخصصی مشتری‌مداری توسط واحدهای آموزش فروش و خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا در مرکز آموزش این شرکت برگزار گردید. در این دوره مدیران محترم نمایندگی‌های خودروسازی کارمانیا و مسئولین ارتباط با امور مشتریان نمایندگی‌ها مباحث تخصصی روشهای برقراری یک ارتباط موفق و اثرگذار با مشتری، مهارت‌های شنیدن و اخذ اطلاعات دقیق از خواسته‌های مشتری، ارائه راهنمایی جامع به مشتریان به فراخور خواسته‌های ایشان، استفاده مناسب و به جا از زبان بدن، تکنیک‌های پرسش و پاسخ تعاملی در گفتگو با مشتریان، مهارت‌های مکالمه، مبانی کار گروهی، ایجاد برداشت نخست مثبت و انگیزه‌های خرید مشتری، اصول مشتری مداری و مشتری محوری را به صورت کارگاهی فراگرفته و به انجام رساندند.

هدف از برگزاری چنین دوره‌هایی ارتقای دانش تخصصی مدیران نمایندگی‌های شرکت خودروسازی کارمانیا، مسئولین ارتباط با مشتریان و پرسنل آنها است که در نهایت زمینه ارتباط موثر با مشتریان، مدیریت درخواست‌های ایشان و رضایت‌مندی آنها را به دنبال خواهد داشت.

 

  • برچسب ها :