اخبار

اولین دوره جامع اصول فروش موفق در شرکت خودروسازی کارمانیا برگزار گردید

واحد آموزش فروش شرکت خودروسازی کارمانیا اولین دوره جامع اصول فروش موفق را در مرکز آموزش خودروسازی کارمانیا برگزار نمود. این دوره آموزشی در راستای یکی از اصلی ترین اهداف بلند مدت خودروسازی کارمانیا که همانا کسب و حفظ رضایت و اعتماد مشتریان است در دو دوره تئوری و عملی به انجام رسید. در دوره تئوری پرسنل نمایندگی‌های فروش خودروسازی کارمانیا (مدیر فروش، کارشناس بازاریابی، کارمند فروش و مسئول PDS و تحویل خودرو) با موضوعاتی چون مهارت‌های فروش و ارتباطی، معرفی محصولات و کانال‌های ارتباطی با ... ادامه مطلب

برگزاری دومین دوره آموزش تکنیک‌های فروش، اصول بازاریابی و مذاکره در خودروسازی کارمانیا

دومین دوره آموزشی تکنیک‌های فروش، اصول بازاریابی و مذاکره جهت کارشناسان ارتباط با امور مشتریان سراسر کشور مستقر در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا در مرکز آموزش این شرکت در تهران برگزار گردید. این دوره که با هدف آموزش آخرین تکنیک‌های فروش و اصول بازاریابی، ایجاد افزایش مهارت برای جوابگویی به نیازهای متنوع مشتریان، روش‌های نوین کار و آماده‌سازی افراد جهت احراز شغلی مفید و انجام کار مناسب و در خور شخصیت والای مشتریان، همچنین بهبود روابط کار و ایجاد روحیه همکاری ... ادامه مطلب

دومین دوره آموزش تخصصی ویژه برقکاران نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا در مرکز آموزش کارمانیا برگزار شد

تیم آموزش فنی شرکت خودروسازی کارمانیا دومین دوره آموزش تخصصی "سیستم‌های برق خودروهای BYD" و "معرفی سیستم‌های متنوع خودروهای F3 و S7" را در مرکز آموزش تخصصی کارمانیا از تاریخ شنبه 97/6/3 لغایت 97/6/6 ویژه تکنسین‌های برقکار مستقر درنمایندگی‌های خدمات پس از فروش در سراسر کشور برگزار کرد.
جناب آقای مهندس سرمد (مدیر خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی کارمانیا) اظهار داشت: پیرو اطلاع رسانی‌های قبلی از برنامه‌ریزی و تقویم آموزشی مدون و تصویب شده شرکت،  تیم ... ادامه مطلب

بی‌وای‌دی F3؛ سرزنده در رانندگی، ارزنده در خدمات پس از فروش

ملاک رضایت مشتری است
بی‌وای‌دی F3؛ سرزنده در رانندگی، ارزنده در خدمات پس از فروش
بی‌وای‌دی F3 از همان روزهای نخست حضور در بازار داخلی خودرو کشور، به عنوان خودرویی سرزنده و ارزنده در زمینه کیفیت و خدمات پس از فروش میان مشتریان خودروسازی کارمانیا شناخته شد. خودرویی که در زمینه کیفیت قطعات به کار رفته در آن نه تنها هیچ رقیبی در میان هم وطنانش ندارد، بلکه خودروهای گران قیمت‌تر از خود را هم به چالش می‌کشد. خودرویی که نه فقط در بازار داخلی، بلکه در بازارهای جهانی ... ادامه مطلب

برگزاری دوره آموزشی برای مدیران نمایندگان فروش شرکت خودروسازی کارمانیا

پنجم شهریور ماه با حضور معاونت و مدیریت فروش، مدیریت واحد شبکه نمایندگان، مسئولین آموزش فروش و مدیران نمایندگی­های شرکت خودروسازی کارمانیا دوره آموزشی برای مدیران نمایندگان فروش شرکت خودروسازی کارمانیا برگزار گردید. این دوره مختص مدیران نمایندگان فروش تدوین شده است و هدف از برگزاری آن آشنایی و در نتیجه پیاده­سازی هر چه بیشتر الزامات مورد نیاز در فرآیندها و محیط نمایندگان فروش می­باشد.
در خط مشی کیفی شرکت خودروسازی کارمانیا علاوه بر تاکید ویژه بر تولید محصولات باکیفیت توجه ویژه­ای ... ادامه مطلب

اطلاعیه مهم خودروسازی کارمانیا در ارتباط با سوء استفاده برخی از شرکتهای مشکوک در جهت ثبت نام در طرح امداد سراسری کارمانیا

با سلام و احترام حضور مشتریان گرامی خودروسازی کارمانیا:
با توجه به تماسهای تلفنی مشکوک اخیر با برخی مشتریان محترم شرکت خودروسازی کارمانیا مبنی بر الزام ثبت نام در طرح امداد سراسری کارمانیا و واریز وجه به حساب شرکت، باستحضار میرساند شرکت خودروسازی کارمانیا قویا این موضوع را تکذیب نموده و تاکید مینماید هرگونه تماس با مشتریان محترم تنها از طریق تلفنهای دفتر مرکزی و دیگر مبادی رسمی اطلاع رسانی واحد روابط عمومی شرکت خودروسازی کارمانیا باستحضار مشتریان محترم میرسد.
لذا خواهشمند است در صورت ... ادامه مطلب

طرح ویژه خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا


با گارانتی یا بدون گارانتی، شما مشتری دائمی خودروسازی کارمانیا هستید؛
طرح ویژه خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا
طرح بازدید رایگان تابستانی محصولات خودروسازی کارمانیا از تاریخ 3 تا 16 شهریور در تمام نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور برای مشتریان محترم خودروسازی کارمانیا انجام می‌شود. مالکان خودروهای S6 و F3 می‌توانند با حضور در نمایندگی‌های مجاز خودروسازی کارمانیا این سرویس و چک‌آپ فنی را به صورت رایگان انجام دهند.
این طرح ویژه تنها مختص به خودروهای ... ادامه مطلب

برگزاری دوره آموزش ویژه کارشناسان فنی نمایندگی های خدمات پس از فروش در مرکز آموزش خودروسازی کارمانیا

آقای مهندس سرمد (مدیر خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا) با اعلام این خبر اظهار داشت: مطابق برنامه ریزی و تقویم آموزشی، واحد آموزش خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی کارمانیا از تاریخ 97/4/19 لغایت دوشنبه 97/4/31 به مدت 11 روز کاری مبادرت به برگزاری 6 دوره فنی- تخصصی زیر جهت کارشناسان فنی مستقر در نمایندگی های خدمات پس از فروش در سراسر کشور در مرکز آموزش تخصصی کارمانیا در مجتمع هزار کرمان کرده است. این دوره آموزشی که با بهره گیری از مدرسین مجرب و متخصص واحد فنی و مهندسی کارمانیا و با کمک ... ادامه مطلب

حضور پر قدرت خودروسازی کارمانیا در هفدهمین نمایشگاه شیراز

خودروسازی کارمانیا با دست پر در هفدهمین نمایشگاه بین المللی شیراز حضور دارد. مدل های S6 و F3 در معرض نمایش عموم قرار دارد و البته جناب اس7 نیز برای اولین بار حضور در غرفه کارمانیا و سایر مدل‌ های موفق این خودروسازی را تجربه می کند. استقبال و حضور پر شور بازدیدکنندگان باعث شد خودروسازی کارمانیا شرایط ویژه ای برای فروش محصولات خود مختص به این نمایشگاه در نظر بگیرد.
خودروسازی کارمانیا در سالن سرو محل برگزاری نمایشگاه بین اللملی شیراز میزبان شما بازدیدکنندگان گرامی است.

ادامه مطلب

راز ماندگاری و دوام BYD S6 چیست؟

خودروهای بسیاری در بازار داخلی کشورمان حضور دارند و خریداران همواره به دنبال بهترین هستند. بهترین در هزینه استهلاک، بهترین در کیفیت ساخت، بهترین در خدمات پس از فروش و بهترین در سطح امکانات رفاهی. اما خودروهای زیادی را خصوصاً برای خریداران سخت گیر نمی توانید در این بازار پیدا کنید که تمامی این مشخصه ها را دارا باشند. مشخصه هایی که گرچه در خرید یک خودرو جدید تاثیرگذار هستند، اما در حقیقت باعث رونق و استقبال خریداران آن در بازار خودروهای دست دوم نیز خواهند شد.
آقای مهر مولایی اهل گیلان و شهر ... ادامه مطلب